بازدید نماینده شرکت Krauss Maffei از ماشین آلات کارخانه رامو
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
بازدید نماینده شرکت Krauss Maffei از ماشین آلات کارخانه رامو
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

تجلیل از شرکت رامو واحد برتر همایش حمایت از حقوق مصرف کننده

مراسم تجلیل از واحد برتر همایش حمایت از حقوق مصرف کننده

شرکت رامو واحد برتر در حمایت از حقوق مصرف کننده

به گزارش واحد روابط عمومی رامو، در مراسمی که بمناسبت تجلیل از واحدهای برتر حمایت از حقوق مصرف کننده در قزوین برگزار شد، شرکت “رامو” از بین سه هزار واحد تولیدی بعنوان واحد برتر این همایش معرفی گردید. در این مراسم از مهندس محمد باقر امامی آل آقا مدیرعامل موفق این شرکت تجلیل و تندیس این همایش به وی اعطا شد.

این مراسم با حضور دکتر نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مهندس زاهدی استاندار قزوین، مهندس پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، دکتر کشاورز رییس اتاق بازرگانی استان، مهندس زمانی رییس خانه صنعت استان و جمع کثیری از مدیران عامل صنعت استان قزوین برگزار شد.

شرکت رامو با نزدیک به پنج دهه سابقه درخشان در صنعت پلاستیک و کارنامه صادراتی درخشان به اروپا یکی از واحدهای معتبر صنعتی محسوب می شود که امروزه توانسته با توجه به کیفیت بالای محصولات خود به یکی از تامین کنندگان قطعات پلاستیک کمپانی های بزرگ خودروسازی تبدیل شود. این شرکت در گذشته یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میز و صندلی پلاستیکی در خاورمیانه بود و رفته رفته با توجه به سفارشات بالای مشتریان خطوط تولیدی خود را در زمینه ساخت بدنه انواع مانیتورها، چرخ گوشت، جاروبرقی و … افزایش داد و امروزه با عقد قرارداد با شرکت های بزرگ تامین قطعه از جمله ایران خودرو، ساپکو و ایپکو بیش از ۴۰ نوع قطعه جهت اتومبیل های پژو ۴۰۵ و ۲۰۶، سمند، پیکان وانت، پراید، خاور و غیره را تولید و روانه بازار می کند.

مهندس محمدباقر امامی آل آقا مدیرعامل شرکت رامو در گفتگو با خبر قزوین ضمن ابراز خرسندی از انتخاب این شرکت بعنوان حامی رعایت حقوق مصرف کنندگان ابراز کرد: یکی از الویت ها و شعار اصلی شرکت نوآوری کیفیت و رضایتمندی مشتریان می باشد که همواره جهت رسیدن به این نیل سرمایه گذاری کلانی نیز صورت داده است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر شرکت رامو با افزودن واحد تحقیق و توسعه با تمرکز بر فناوری نانو، واحد طراحی صنعتی و تجهیز آزمایشگاه خود و تبدیل آنها به آزمایشگاه مدرن، جایگاه ویژه‌ای در پوشش بازار داخلی و همچنین گسترش صادرات به بازارهای خارجی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت رامو افزود: کیفیت مطلوب محصولات و تامین رضایت مشتریان به عنوان شرکای تجاری، هدف و سرلوحه فعالیت‌های شرکت بوده و برای دست یافتن به این مهم متخصصین شرکت در بخش‌های تکنولوژی، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه ، طراحی و توسعه محصول، بازاریابی و صادرات با تلاش بی‌وقفه‌ی خود همواره سعی در همگامی با آخرین دستاوردهای روز دنیا از قبیل تکنولوژی نانو نموده و موفق به حضور در بازارهای High Tech شده است تا کیفیت بیشتر و در نتیجه رضایت بیش از پیش مشتریان را به ارمغان آورد.

مهندس امامی آل آقا در پایان ضمن قدردانی از مسئولین استان بالاخص مهندس پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تسهیل در روند بروکراسی برخی ادارات همچون اقتصاد و دارایی و بیمه تامین اجتماعی می تواند از دغدغه تولیدکنندگان بکاهد و موجب تمرکز در تولید کالاهای باکیفیت ایرانی در رقابت با سایر رقبای خارجی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *